Érdekes dolog az állat védelem, és hogy egy profitáló cég hogy tud ilyen munkát végezni. Nos a termékek, amiket árulunk mind állat védelemre buzdítanak és nagy részét a profitunknak non-profit állatvédőknek adjuk. Így viszont elég dühítő, mikor az iparűzési adó még abból a kicsiből is levesz, amit meg tartunk magunknak. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy a székhelyszolgáltatás egy nagyon jól hangzó fogalom erre a problémára, és nem ártana igénybe venni egyet. Már azért sem mert különben hosszú távon csődbe is mehetünk.
Sok szolgáltató közül lehetett választani, de én végül a szekhelyszolgaltatas24 mellett döntöttem. Egyrészt náluk két opcióból lehetett választani székhelyszolgáltatás Pest megye területén: Újlengyelben és Budapesten. Örültem, hogy nem árasztanak el lehetőségekkel, mert csak belezavarodnék az egészbe. Az oldaluk pedig határozott és lényegre törő. Mindenről tájékoztatnak részletesen, ha pedig az ügyfélnek kétségei támadnának, felhívhatja őket telefonon, hogy személyesebben is megbeszélhessék a problémát. Nekem ez mind nagyon imponált, így még jobban beleástam magam a részletekbe. Még mielőtt kimenne a fejemből, talán a legnagyobb pozitívum, amit nyújthatnak egy ilyen szolgáltatás esetében, az a személyes tapasztalatok megosztása, amit itt meg is tesznek. Ugyanis az oldal alján található egy blog, ahol mindenféle tanácsot, és tapasztalatot osztanak meg az arra tévedővel, így biztos lehet abban, hogy ez a legjobb hely, és a legjobb szolgáltatás számára. Talán ez volt az a pont, ami a leginkább emberivé tette nekem ezt az egészet.
Két lehetőség volt, és nekem az újlengyeli tetszett nagyon. Egy jobban kiépített, többet profitáló cég, mint a miénk ugyanis sokkal inkább választaná, hogy Újlengyelben, egy kicsivel több pénzért megszabadítsák az IPÁ-tól, azaz az iparűzési adótól. Hiszen egy bizonyos pont felett egyre kevesebbet kell költeni személyes kapcsolatok kiépítésére, ahogy nevet szerez magának egy cég. Elég, ha száj útján, vagy internetes hirdetéssel terjeszti magát. Természetesen ez utóbbi sem költségmentes, de semmi sem az. És a cég vezetőjének, vagy vezetőinek a felelőssége, hogy mérlegeljék, mi a fontosabb: hogy névben terjeszkedjenek, mert még nincs elég kuncsaftjuk, vagy hogy a bevétel x százaléka megmaradjon, amivel aztán magát a céget vagy annak alkalmazottait lehet segíteni. Nekünk ugye még a non-profit cégek támogatása is ide tartozott.
Továbbá a székhelyszolgáltatás azért is nagyszerű, mivel ők vállalják, hogyha épp olyan következne be, hogy tárgyalnak a hatóságokkal, illetve engedelmeskednek azok kényszer intézkedéseinek. Ilyen esetben annyival nyugtat a dolog, hogy van némi felkészülési időm, mire rám törik úgymond az ajtót. Ugyan a cégem nem csinál semmi törvényen kívülit, ilyen vizsgálatok mindig is voltak, és mindig is lesznek. Pusztán annyi, hogy egy fokkal kevesebbet kell pánikolnom, még akkor is, ha tudom, hogy nem találhatnak semmi büntethetőt, mert nincs mit találni.
Én tehát mindezeket mérlegelve döntöttem végül úgy, hogy az újlengyeli székhelyszolgáltatást veszem igénybe, hiszen az iparűzési adó nélkül legalább a közvetlen munkatársainknak jobb lesz. Miután ez megvolt, már csak fel kellett hívnom őket telefon. Itt megegyeztünk minden szükséges teendőben, majd online intéztük a papírmunkát, melynek során készségesen elmagyaráztak mindent, ha kérdésem volt. Minden megvolt egy órán belül, és én nagyon elégedett voltam eddig a szolgáltatásaikkal. A bejelentések majd rajtuk keresztül lesznek elintézve, amiről engem e-mailben és telefonon is értesítenek, ahogy, mint kiderült minden más fejleményről is, mikor szükséges.
Ha esetleg az olvasó is ezen töri a fejét, forduljon a szekhelyszolgaltatas24-hez. Nem újak a pályán, és nagyon értik a dolgukat. Nem csak hogy készségesek, de saját ügyvéddel is fordulhat hozzájuk, viszont ha úgy kényelmesebb, ők is biztosítanak ügyvédet. Arról pedig nem is beszélve, hogy egy könyvelő segítségével akár magát a cégalapítást is lebonyolítják helyetted vagy helyettetek, attól függően, hogy milyen céget szeretne az ügyfél alapítani. Minden megvan bennük, aminek egy profi székhelyszolgáltató cégben meg kell, hogy legyen, és szerintem ennél többre nincs is szükségük ahhoz, hogy mind a saját szolgáltatásukat, mind az azt igénybe vevő cégeket a lehető legjobban segíteni tudják.